close

17/3/2016

今天早上,本來說好一早起身再參加一個local tour,係礦工local tour,其實我真係好想參加,可惜我們又很晚才起床......大約八點多起床,去吃個早餐,在這個城市逛一逛,就要上機了!真係好唔捨得呢個地方啊!

IMG_0670.JPG

IMG_0677.JPG

IMG_0680.JPG

IMG_0681.JPG

IMG_0685.JPG

去到機場,依然繼續影相,真係好鍾意呢個地方!
 

IMG_0752.JPG

IMG_0768.JPG

始終都要走,我們乘搭一時半航班,去到北極圈的另一個城市—⤴️Tromso!
 
Tromso 它是位於北緯66度,就是因為這個緯度,使這個城市是看北極光的好地方!
 
經過幾小時的航程,終於到達Tromso !!!!
 
image.jpg
 
我們一下機,就超級大雪!這次的雪也未免太大了!在雪地加上大雪的情況下,又要拉着行李,真係超級辛苦!
 
image.jpg
 
幾經轉折,終於搵到自己間酒店啦!
放低行李之後,我哋立即出去參加第一晚的北極光旅行團!離開酒店,首先快點找食物先,因為真的好肚餓啊!我們就係一間便利店買了一個panini ,這一個panini 多謝大約要$60多,我們一共買了兩個,如果我係一啲高級啲嘅地方買,$60可能不是太貴,但係我而家只係好似係香港7-11嘅地方買架,一個包竟然要$60多!簡直係我哋香港高級超級市場嘅價錢! 飲品方面,大約$25港紙一支!

image.jpg

買完食物後,立即去local tour 集合點!大家集合之後就一齊上車出發喇!

image.jpg
 
開車大約一兩個小時之後,導遊叫我們下車,大家都紛紛拿自己相機腳架,所有裝備,打算要拍攝北極光啊!我們等了又等,看到北極光只是很微弱,但是用相機影出來就還不錯,一會兒後,叫我們上車,因找另一個地方希望看得清楚點。

IMG_0795.JPG

image.jpg

 
又經過一兩個小時後,導遊叫我們下車,大家都紛紛拿自己相機腳架,所有裝備,打算要拍攝北極光~我們等了又等,實在看得很微弱的光線,等了一會我已經回到車上了,其實這一天我應該有點生病,所以唔多想走動...
 
隔一會,又再次出發,我已經忘記了何時再落車,因為我只躲在車上不走了...
 
總的而言,今天太多雲了,其實根本不適合看北極光,我也不明白為何他堅持帶我們出來,之前上網看,有一些團隊,如果知道今天不適合看北極光,是不會出發的!但這個人我覺得他很冇心,我覺得自己浪費了$!今次的local tour每人大概要HKD 1200!今天看不到北極光,唯有明天再出發喇!

 

arrow
arrow

    kandy311 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()